Allt är bara 87, 87, 87

Björklöven har gjort det. Finland gör det.

87:or är det hetaste på marknaden just nu!
Tog mig en titt på finska ligan idag, och där går 87:orna åt som smör. -75, -76, -79...och så -87. 

Så lyssna på mig Peo och AIK, värvar hit lite 87:or innan det är för sent! Men nej, glömde..."inga fler "ungdomar" i AIK. Det räcker med Tomas Larsson som får spela max ett byte per match."
*suck*


Här är i alla fall ett smakprov på finska 87:or... ;)

 





Juha Virtanen, KalPa

 Alexi Holmberg, HIFK

 Tomi Tuomainen, KalPa



Dessutom "hittade" jag världens sötaste -89 med världens gulligaste namn, Lassi. :P

 Lassi Kokkala, TPS



Nästa kapitel i serien om finsk hockey kommer förmodligen heta "What's up med finnar och blonderat hår?".
En annan sak jag märkt dels genom att besöka landet och dels genom deras hocksyspelare.
Det är snarare regel än undantag... :P

Kommentarer
Postat av: Niclasmichelle

Nice security code. Does it work?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback