Another day

Synd att Ledin inte skrev på för AIK istället. Men vad hade jag trott, egentligen? *suck*


Blev så att jag var tvungen att jobba idag med, då Camilla var sjuk. Jobbigt, men vad fan ska man göra? Ingen annan som kunde, och money, money. Behöver jag säga mer? Pengar är en jävla drivkraft.

Var rätt soft i alla fall. Lite folk, och kunder som var kul att hjälpa. Dvs. kunder som handlade mycket. ;P



Var och hälsade på min bror efter jobbet. Vi såg på programmet inför Eurovison och käkade chips.
Var inte mäkta imponerad av låtarna ikväll. Tror att Cypern var bäst, och när sist tyckte jag att en tjej var bäst? Men, men...vi får la hoppas på bättre låtar nästa vecka.
Har tjuvlyssnat på en del...men det är ändå en annan sak att se på tv sådär.

Vi kom även fram till att chips inte är någon hit. Torrt och salt. Och magen blir ännu sämre... :/


Kan inte "min" polis ringa igen? Någonting måste han ju ha missat... ;P


Kommentarer
Postat av: Tiniusandrea

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback