Bistra sanningar och fröken Gynning

Oj vad tråkig jag är, och urusel på att blogga för tillfället.

Båda beror på att jag jobbar nu, och därmed har ett tråkigt liv och inte tid till mycket annat. Det är den bistra sanningen. :/

Men snart ska jag rycka upp mig. Lovar. :P


Ska i alla fall på födelsedagskalas ikväll.
Trevligt med lite socialt umgänge. :)

Men samtidigt, som jag kanske skrivit tidigare. Jobbar man där man träffar flera hundra människor varje dag, har man inte lika stort behov av att vara supersocial jämt när man är ledig.
Jobbar man lite är behovet större. That's it!


Haha...ja, och på tal om jobb. Drömde att Carolina Gynning jobbade(eller praktiserade?) på restaurangen. Hon var inte så duktig. :P


Off to work!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback