Bowling

Var som sagt var och bowlade ikväll, i Ske-hamn av alla ställen på jorden. :P
Kom tvåa efter en oerhört spännande sista omgång. Var snudd på att komma trea(av tre... :P) men jag tog in och avslutade med en spärr som gjorde att jag gick om.

Ibland kommer tävlingsmänniskan i mig fram. Det är inte så ofta, men då blir jag fan inte nådig. Jag kan bli riktigt ilsk till och med. Säger opassande saker och psykar alla andra. :P

Det är nog mycket därför jag aldrig direkt hållit på med någon sport. Inte bara för att jag är lat alltså. :P Jag kan inte ta order(eller kritik) från någon annan och som sagt, jag kan bli vädligt hemsk i vissa lägen. Skulle det vara jämt i slutet skulle jag förmodligen vara den som psykade, var otrevlig och tillsist(direkt?) blev utvisad och gjorde så att mitt lag förlorade. Jag känner att det är min lott i livet. :P

Men, tillbaka till kvällen. Var riktigt kul i alla fall. :)
Och kul att umgås med Emma(men hon var bara publik), Simon och Micke. Hela stooora gänget. Haha... ;P Nämen, det har blivit att vi umgås alla tillsammans mindre och mindre. I ettan umgicks vi jätteofta. Lagade mat, såg på film och sådär. Men när man slutar skolan blir det ofta att man umgås mindre. Alla jobbar mer, man har träffat andra och har annat att göra också.
Synd. Men så är det. :/

Nu ska jag fortsätta lyssna på
Kent och fixa på här hemma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback