Dagens fynd

Har varit och hjälpt mamma att flytta mer grejer från stugan hela dagen idag.
Jobbigt men nödvändigt.

Det bra med det hela är att jag får "shoppa" där gratis. Dvs, är det något jag vill ha så får jag det.
Idag fyndade jag bla. ett superfint tyg/stor duk i ett 50-talsmönster med fiskar som heter Stim. Älskar sådana textiler, speciellt färgerna och de enkla men snygga trycken. Hittade också en kudde och ullfilt att ha på bänken ute på balkongen, ett sidobord till hallen nere, lite böcker, pepparkaksformar och lite andra småsaker.

Bra fynd med andra ord!


Nu verkar det som att jag ska iväg på bowling.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Rasmusmariam

Thank you for the resources. Keep up the good work!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback