Dagens (ofrivilliga) stilikon

Det finns många stilikoner här i världen. Kate Moss, Sienna Miller, Paris Hilton...you name it!
Eller alla är väl i princip stilikoner, så länge någon inspireras av dem.

Idag fick jag helt plötsligt några väldigt ofrivilliga stilikoner. Upptäckte det inte ens föränn jag var klar.

Är helt klädd i svart och vitt idag. Då menar jag helt. Inte ens smycken i någon annan färg. Och med mitt nyblonderade hår kan det inte bli mer rätt.
Jag kan lätt vara en ny medlem i My Chemical Romance.
Haha...var verkligen inte tänkt så.
Men, men...har varit lite besatt av deras musik på sistone, kanske blev det så därför. ;P

Så nu ska jag och mitt rockstar-jag fara och jobba, på mitt väldigt icke-rock 'n' rolliga-jobb.


image205

Kommentarer
Postat av: Markiris

Brilliant site. Cheers.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback