Elitserien...igen

Det gick inte så bra för mig att uppdatera bloggen igår kväll. Därför gör jag det nu istället.


Var och såg den avgörande matchen i kvalserien med Emma, Micke och Matilda.
Spännande, spännande...trodde hela tiden att det skulle gå åt helvete. :S
Men, grabbarna klarade det! Och det blir eliterien nästa år igen! :D
Grattis AIK!

Nu väntar det som nästan är det roligaste under hela säsongen, silly season. (speciellt nu när de viktigaste är signade redan... ;) )
Vilka ryktas det om?
Vem kommer?
Flipp? Flopp?
Någon snygging?

Årets flipp och största positiva överraskning tycker jag ändå är
Kari Haakana. Hade inga som helst förhoppningar om honom innan säsongen, men han visade sig vara riktigt great! :)
Årets flopp...finns det bara en som är riktigt värd att få, Brett Harkins. Totalt misslyckad enligt mig. Så varsågoda Rögle!

Sen är jag lite besviken på en viss gröngul kille också...hm. ;S



image170
Grattis än en gång grabbar!

image171

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback