Ellos

När jag flyttade hemifrån beställde jag hem massor av kataloger från olika företag. Mest för att få någon post. :P

Beställde aldrig något, men de fortsätter att skicka hela tiden ändå...speciellt Ellos. Kollade i första katalogen, tyckte mest att det var tantskräp. Kastade därefter bort alla tidningar och erbjudanden jag fick sen, utan att ens öppna dem.

Fick från Ellos igår med, men bestämde mig av någon konstig anledning att öppna det de hade skickat.
Gillade en del av grejerna jag såg. Vad hade hänt?! Det var inte bara tantskräp längre, utan en del fina kläder. Dessutom hade de skickat med en rabattlapp på 150 spänn, eftersom att jag är ny kund.

Funderar faktiskt på att beställa något.


Hittade de här underbart fina topparna. Älskar baslinnen, randigt och snygga färger. Kan det bli mycket bättre då?

image226

Men vad ska jag beställa mer?
Finns ju massor av grejer på sidan.
Är sugen på promenixkläder, eller någon snygg tunika eller klänning.
Tips någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback