En fake-blondins problem

Blir jobb idag med. Och jag är trött, väldigt trött... :/
Men, som sagt, bra med jobb...och i veckan är det fyra hela dagar. Nice. :)


Vad ska jag göra med mitt hår?
Sist jag färgade det blev det inte bra. :/
Använder alltid den ljusaste blonda färgen(inte blekning), men det blir aldrig jätteljust för mitt hår är så motståndskraftigt.
Anyway, den här gånger blev håret mörkare(hur?) med grå slingor.
Förstår det inte. Hade i samma tid som vanligt och exakt samma färg.
Måste göra någonting åt det. Antingen tonvis med ljusa slingor(brukar vara räddaren i nöden) eller bli brunett igen. Tycker att det är så jävla snyggt att vara brunett, men samtidigt tycker jag att mitt hår ofta blir matt och "dassigt" då. Och utväxten blir nästan ännu värre. :S
Nej, nu när det finally är blont så får det vara blont. Men som sagt, någonting måste göras!
Tips?

Kommentarer
Postat av: Teresa

rådfråga hos frisören men säg sedan ärligt att du inte har råd att göra det hos dem men att du ändå får tips. det brukar jag göra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback