Ett förfallet hem

Min lägenhet ser för hemsk ut just nu.
Massor med disk, grejer överallt, det fattas golvlister och ja, toan ska vi inte ens prata om. :S

Men så går det. Det är farligt att jobba för mycket. Nio dagar i sträck har det blitt nu. Och före det var jag ledig en dag. Förstår inte hur människor kan jobba heltid, ha en familj och sköta ett hem. Jag pallar inte ens att jobba heltid och hinna diska.

Ja, sen måste jag få skylla lite på golvläggningen också...som dessutom inte är helt klar.

Jag förfaller också. Mina naglar är hemska. Avflagnat nagellack på trasiga naglar. Herion-chic? Oh, yes...too much. :S Som sagt, pedikyr vore också nödvändigt, likaså hårinpackning.
Nej, usch...allt är bara fel.

Nu måste jag diska i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Leifandrea

Thank you for the informative website


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback