Fyra

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:

Butikssäljare
Restaurangbiträde
-
-

 

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

Maffiabröder
Walk the line
Beck-filmerna
Ebba the movie

 

Fyra städer jag har bott i:

Skellefteå
Skellefteå
Skellefteå
Uleåborg(inte bott, men det har blitt en hel del tid där)

 

Fyra tv-serier jag gärna ser:

Prison Break
Men in trees
Sex and the city
Roomservice

 

Fyra ställen jag vill åka till:

Marocko
Moskva
Rio
Istanbul

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:

blogg.se
aftonbladet.se
expressen.se
google.se

 

Fyra favoriträtter:

Mammas kycklinggryta
Pizza
Pasta med någon form av sås
Goda mackor

 

Fyra ställen där jag trivs:  

Hemma
Stockholm
Ute på havet
Köpenhamn

 

Fyra ställen där jag INTE trivs

Sigtuna
Obygden
Kemi
Inlandet

 

Fyra klädesplagg jag tycker om:

Jeans
Klänningar
Snygga t-shirts
Nattlinnen

 

Fyra favoritskor

Stilettsandaler
Stövlar med hög klack
Basketkängor
Ballerinor

Fyra favoritmusiker/grupper:

Joakim Thåström
HIM
Timbuktu
Håkan Hellström

 

Fyra personer jag beundrar:

Mormor
Mamma
Thorsten Flinck
Kommer inte på någon mer nu

 

Fyra måsten i handväskan:

Mobil
Nycklar
Betalkort
Lippgloss

 

Fyra favoritdrycker:

Mjölk
Kaffe
Vodka
Mineralvatten

 

Fyra saker jag längtar efter:

Sommaren
Finland
Ett "riktigt" jobb
Någon att dela vardagen med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback