Hårproblem...igen

Jag funderar.
Har några slingor i underhåret som vägrar bli blonda, så de är riktigt mörka istället. Tänkte därför att det kanske är bäst att göra fler mörka slingor i underhåret. Inte lika mörka, men mörka. Om ni förstår...
Visst...det är jäkligt "ute" med mörkare underhår, men jag kan tycka att det är lite snyggt ändå, om det inte är för stor skillnad. För naturligt så är ju alltid underhåret mörkare, det bleks ju inte av solen.

Ja, ja...anyway. Tror ni att det kan funka med massa extra ljusa slingor i överhåret, och lite bredare mörka i underhåret?

Åh, gud vad jag förstör mitt hår alltså... ;S


Kommentarer
Postat av: Mari

Jag tror att det blir bra. Alltid snyggast att vara blond! =)

2007-04-08 @ 10:56:44
Postat av: L8

Men jag gillar ju egentligen brunetter bäst. :P

Postat av: Ebismolarek

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

2009-12-18 @ 14:34:38
URL: http://ebismolarek.blog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback