How blonde can you go?

Lovade att skriva ett inlägg om finnar och deras svaghet för blondering.
Passar ypperligt då jag själv ska fixa med mitt hår imorrn.
Hur blond kan/ska jag bli?


Här är ett kollage med diverse blonda spelar i finska ligan. En del naturligt(?) blonda, en del med skumma blonderingar, mestadels finnar, någon "utlänning" och en som är klar för AIK nästa säsong.


image196

Like it?
Snyggast? Fulast?
Vems blondering ska jag satsa på?


Fundera lite på det ni, medan ni lyssnar på en
ultablonderad sångare för inspiration...

Hihi...bara blondt ikväll. :P

Kommentarer
Postat av: Rory.

Reese Witherspoons blonda farg definitivt :) Lycka till!

Postat av: L8

Ja, hon har faktiskt grymt snygg hårfärg...och frisyr. :)

2007-04-07 @ 23:50:54
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback