Inte blev det bra väder...

Regn och grått som jag befarat. Blä!
Jag vill ha sol och värme. Ge mig!


Självklart får jag huvudvärk min första lediga dag. Så är det nästan alltid. Sover för hårt då jag vet att jag inte behöver gå upp jättetidigt, och ja, det medför ju huvudvärk. :/


Har varit och handlat lite, mest mat dock. Det är tråkigt att handla mat. :/
Men jag hittade faktiskt en helt okej matta till hallen nere som passade perfekt. Grått är snyggt! Testade också ett för mig nytt ansiktsvatten som jag hittade på Apoteket. Hoppas att det är bra. När det gäller ansiktsvatten är jag stenhård på att det ska vara alkohol i det. Visst, det kanske egentligen inte är det bästa för huden, men det känns så mycket mer uppfriskande. :)


Nej, nu måste jag ta tag i disken.

See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback