It's a good day!

Var lagom peppad att jobba imorse. Dvs...inte alls. :/
Lite segt i början av arbetsdagen också.  Lite halvdåligt med folk och ja, som det kan vara idag.
Sen tog vi en snattare, och jag hamnade i polisförhör. Hehe, det ni! Och bäst av allt...polisen var en liten heting! ;)
Det gjorde ju resten av dagen helt klart!  :)
(Inte för att jag är särskilt skadeglad(i det fallet), men för att polisen var het...hehe)


Efter jobbet tog jag en sväng förbi Emma och Micke. Snackade skit och såg hockeyfinal med dem och Simon. En sån där lagom vardagskväll, helt klart. :)

Det var någon med hemligt nummer som försökte ringa, men jag brukar i princip aldrig svara då(pga försäljare mm), men de andra tvingade i alla fall mig till sist att svara. Tänkte också att det kanske var något viktigt eftersom att det var rätt så sent på kvällen.
Svarade, och vem var det? Jo, den heta polisen! Inse min förvåning! Dock hade han bara glömt att fråga efter mitt personnummer och telefonnummer under förhöret. :/ Men han visste ju uppenbart telefonnummret, och tydligen även personnummret. Så jag inbillade mig att det bara var en undanflykt för att få ringa. Speciellt eftersom att det var så sent, och inget särskilt viktigt ärende. Hehe...nä, lite ego är det okej att va. ;)
 
Blev i alla fall lite glad över det också... :P

Och nu när jag kommer hem läser jag
det här. Kan det vara sant?
I så fall blir jag ännu gladare! :)

Lyssnar på en glad sommarlåt också.
Och hoppas verkligen på en sak. Verkligen! ;D


image208


Kontentan idag: Poliser är hett, hett, hett! (Det gäller inte kvinnliga poliser)

Ett litet ps också, som många inte vet. Jag samlar på polisbilsminiatyrer från olika länder. Töntigt, jag vet... :P

Kommentarer
Postat av: Nadja

Tack så jätte mkt för kommentaren i min blogg *glad*

Postat av: Debbie

Haha, ja.. hela dagen kan bli så bra bara någon är het ;)

2007-04-13 @ 12:09:32
URL: http://dendardebbie.blogg.se
Postat av: L8

Heta karlar gillas ALLTID! ;D

2007-04-13 @ 14:24:48
Postat av: Ailodina

Thanks for the information

2009-08-19 @ 09:23:52
URL: http://ailodina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback