Jag och Bree

Uppe med tuppen!
Eller nja, kanske inte...men lite tidigt i alla fall. :P


När jag dricker dagens första kopp kaffe på morgonen, det är heligt.
Hemma gjorde jag alltid det tillsammans med tidningen, men nu när jag inte har någon tidning så får det bli framför datorn istället. :P
Gott är det. Gudomligt gott.


Har förberett det mest för ikväll, så idag är det mest bara jag själv som ska förberedas. Men jag har fortfarande inte bestämt mig vad det blir för kläder. :S

Skönt att få tankarna på annat en stund då kanske. Ska ta en fika med Matilda innan det slutgiltiga fixningen.
Det är egentligen helt sjukt. För jag är så enormt pedantisk när det gäller mitt eget hem om jag ska få besök. (Inte om det typ är mamma men) Men jag bryr mig inte direkt hur det ser ut hos andra, faktiskt.
Men jag måste ha de perfekta servetterna till den perfekta maten. Och servera den perfekta välkomstdrinken ur de mest perfekta och väldiskade designerglasen jag har.
Jag vet, det är sjukt. Jag och Bree liksom...

När jag bodde hemma däremot, då brydde jag mig inte ett dugg. (stackars mamma)

Kommentarer
Postat av: Mikaljuni

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback