Jag vet...jag borde inte ha shoppat

Men nu blev det så i alla fall! :P

Blev åtminstone inhandlat lite småsaker idag, fast jag hade lovat mig själv att bara köpa mat. :S
Förutom det på bilderna blev det ett par örhängen och en bricka. Inte så mycket alltså...


image209 Häftstift i form av hjärtan i olika färger, Åhléns

image210 Armband, Indiska

image211 Svartvit tunika(eller superkort klänning), HM

image212 Tunikans mönster i närbild.


Armbanden och örhängerna köpte jag på rea (Tag två, betala för en). Dvs, de var superbilliga. Örhängerna kommer att bli så snygga till tunikan också. (De är svarta)

Det verkar nästan som att jag bara handlar på HM, men det är inte sant. Dels finns det inte så stort utbud av butiker här i stan, och HM har faktiskt haft snyggast grejer nu på sistone. Tycker jag.
Men vanligtvis handlar jag mest när jag är borta, sen står shoppingen ganska stilla mellan varven. Jag är en shopping-perioderare alltså. :P

Kommentarer
Postat av: Teresa

hade tänkt köpa en sån tunika när jag var i sthlm, men jag...jag vet inte. köpte annat istället. men fin är den.

Postat av: Felicia

roliga häftstift! :)

2007-04-13 @ 21:02:31
URL: http://feliciafrida.blogg.se
Postat av: L8

Teresa: Tycker jag med. Snygg passform också. :)

Felicia: Ja, varför ha vanliga tråkiga när det finns sånna? :)

2007-04-13 @ 22:42:48
URL: http://kamphund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback