Jag vill ha en t-shirt med Bambi!

Hittade massor av superroliga t-shirts på finska Oasis. Kan inte ens visa en bråkdel av dem, för det skulle bli världens längsta inlägg.

Men, de hade tre med olika Bambimotiv som jag gillade hårt.


image215 image216
                           image217


Tror nästan att jag gillar de rosa mest, men den vita var också fin...
Och i det här fallet funkar faktiskt rött på rosa. (Trodde aldrig att jag skulle säga det om någonting...)

Hur som helst. Ska verkligen satsa på snygga t-shirts(gärna med tryck) när vi ska over there. Det saknas sådant i min garderob nu. :/
Hade gärna klätt mig i vita jeans och "Who killed Bambi"-t-shirten idag...

Kommentarer
Postat av: Sigvetomine

Good site! Good anti-spam protection of guestbook! Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback