Jobb

Idag blir det en lång dag.
Först jobb 10-16, och sedan vid 19 så är det säljmöte till...ja, det vet jag inte.
Dessutom kommer regionschefen på visit idag...

För en som inte är van att jobba mer än max två dagar i veckan så är det mycket att helt plötsligt börja jobba massor. Jag vet att jag inte ska gnälla, vill inget hellre än att jobba just nu...egentligen. Men det är svårt då man är van att få göra precis vad man vill hela dagarna.
Och nej, jag är ingen sån som planerar...så jag hatar att vara "fastlåst" hela veckan.


Mycket mer händer inte idag alltså. Hur ska det hinnas med?

Köksgolvet är klart, men hallarna och klädkammaren återstår. Det blir sjukt snyggt. Verkligen. Nu behöver jag inte skämmas för mina golv längre. :)
Kanske lägger jag upp en bild senare...

Kommentarer
Postat av: Mikalenya

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback