Konstig dag

Ja, den här dagen har verkligen varit skum.

Mådde som bra och kände mig relativt nykter när jag gick och la mig vid halv fyra. Men vaknade vi sextiden igen och mådde piss. Jag brukar alltid ha svårt att sova när jag druckit, men i natt trodde jag verkligen att jag skulle dö. Frös, skakade, mådde illa, var orolig och vred mig hela tiden.
Usch! Inte kul alls...

Steg upp vid tio. Var trött men mådde bra. Piggnade fort till, och for sedan ut med pappa, Ewa och brorsan. Inhandlade ett nytt köksbord, då det förra bara var lånat. Ett vitt runt bord, även det här. Men eventuellt ska jag slipa upp skivan och betsa den i mörkt mörkt brunt, nästan svart...och sedan lacka. Men det är bara eventuellt.

Kom hem vid två igen. Slocknade i soffan direkt. Var verkligen dödstrött, igen.
Vaknade fem och cyklade till mamma för att käka tårta. Hon fyllde ju år så. :)
Var hos henne någon timme, och gick sedan över till Therese en stund. Snackade skit och killar och sånt.

Ja, och nu sitter jag här och är pigg som fan när jag borde sova. Ska jobba imorrn ju. :S

Men en skum dag har det onekligen varit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback