Kvällen

Dildopartyt var tydligen en födelsedagsfest. Vilket jag inte hade en aning om. Kände varken födelsedagsbarnet eller någon annan där. Ja, förutom de jag kom med då. :P
Dessutom var alla tjejer...och det bådar aldrig gått för mig. Orka ens lära känna massa nya tjejer?

Tårta, sexleksaksdemonstration och karaoke.
Ja, och lite shopping då också... ;P
Sen gick vi ut på Olles en stund...och jag blev lite mobbad av vakten. Men snäll mobbing dock. :P


Kvällens/dagens i korthet:

...käk: Husmanskost (kotlett med stuvade makaroner = lunch. Pannbiff = middag) 
...dryck: Minttu och vatten (inte blandat)
...äckliga: Cigg med mentolsmak. Varför ska de smaka halstabletter?
...nöje: Sexleksaker
...sällskap: Linnea, Bea, Fredrik och Evve + annat löst folk
...musik: Schlager och "O'learysmusik"
...utbud: Dåligt. Skalliga 40+are. Och "min" nya vaktmästare... ;)
...humör: Varierande
...kommentar: "Men köp tre då!!" - Emma K...om dildos
...komplimang: "Av alla Beas kompisar förstår jag inte hur du kan vara singel?" -Beas kille Fredrik
(Eller visst var det menat som en komplimang?)


Det var det det. Nu är jag supertrött och ska upp och jobba imorrn.
Bara att hoppa i säng alltså.

Och på måndag väntar dessutom städning va hela min lyxiga flat. *suck*

Kommentarer
Postat av: Sigmundzahra

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback