Ledigt?

På ett sätt känns det ganska så tärt att inte ha en enda inplanerad arbetsdag nästa vecka.
Det ger ju noll cash i kassan.

Men på ett annat sätt känns det enormt skönt.
Har jobbat en hel del på sistone. Har känt att jag varken hunnit med lägenheten, vänner, mat eller sömn. Därför ska det bli så skönt att få vara lite ledig. Göra det jag gillar. Och ja, städa då...
Men, man vet ju aldrig...de ringer säkert.


Imorrn har jag faktiskt lite planer. Har en del ärenden och samtal jag måste göra först. Sen kommer moster på en snabbvisit. Ska säkert träffa mami också, eftersom att hon har ledigt från jobbet då.
Är det bra väder intar jag gärna middag på balkongen, med en drink och vattenpipa till efterrätt. Som tilltugg lite
Snook och lokal fotboll...
Det känns som att jag borde vara värd det. :P

(Men det kommer säkert att storma, regna och vara tre grader... *suck*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback