Livet är en fest

Idag är det valborgs.
Kanske den absolut största högtiden när jag gick i mellan- och högstadiet. Nu är det egentligen inte mer speciellt än en vanlig helg. Det är inte midsommar, påsk eller ens nyårsafton heller. Inte för mig. Vi har aldrig varit sånna som direkt firat sånt i min familj.
Men när man gick mellan- och högstadiet och pimplade folköl var det speciellt, på något sätt. Men med valborgs kommer i alla fall våren tycker jag. :)

Hade också en skitkul valborgs-flashback för två år sedan. (Visst stämmer det? :P) Jag, Matilda, Frasses och fjortisar. Behöver jag säga mer? :P


I år blir det förmodligen nyktert för min del.
Ska ut och göra stan osäker, men i nyktert tillstånd. Vilket i och för sig kan bli minst lika crazy. Allt beror på sällskapet. :P
Men vi ska till stugan och "jobba" hela dagen imorrn. Då vill jag verkligen inte vara bakis. :S


Nej, bäst att diska bort och så nu. Så besöket inte får hjärtinfarkt. :P


Vad ska ni göra i "helgen"?

Kommentarer
Postat av: Southhipo

I recomend this site

Postat av: Balderadriana

This is great please keep on the good and wonderful work.

2010-01-05 @ 08:42:40
URL: http://balderadriana.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback