Lyxproblem (ovanligt...)

Vad ska jag ha på mig på lördag?

Har faktiskt ingen jäkla aning. Trodde att jag hade det, men icke! :S

Tänkte att gruden skulle vara ett par snygga skor.
Hade först tänkt mig mina guldpumps. Men det dök upp ett problem, de är så jäkla obekväma att dansa inte ens är att tänka på. Och det var vad jag hade tänkt. :P
De hade också passat till outfiten som jag först hade tänkt.

Nu funderar jag istället på mina skyhöga Pucci-inspirerade kilklackar som jag köpte i Danmark i somras.
Med dem finns det dock två problem. För det första har jag bara använt dem en gång, och då höll jag på att avlida av smärta. Men då hade jag partyfeets i dem, och jag tror att det blev lite för trångt, därav smärtan.
Det andra problemt är att jag inte alls vet vad jag ska ha till i så fall. Och kan man ens ha sånna "sommarskor" nu, på kvällstid i april? :S

Jag är så lost.
Please help me!


image236
De påminner om de här, men bara i mönstret och färgen. :P

Kommentarer
Postat av: Noahjenny

Very informative...God Bless


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback