Lyxproblem, ren sprit och grillning

Är verkligen trött som stryk idag.
Och jag vill inte direkt påstå att min mage blev bättre av massa godis, chips, vodka, tequila och Minttu igår. Dessutom intogs alla drycker helt rena, men jag blev inte ett uns full. Kände inte ens av det.
Hur går det till egentligen?

Däremot, som sagt, min mage känner verkligen av det idag. :S
Nu är det skärpning för fan!


Ska till paps och grilla efter jobbet i afton. Mysigt då man kan börja grilla. (Iofs så gjorde vi det dagen före julafton också men... :P)

Känner också att en pedikyr vore på sin plats. Vågar fan inte visa fötterna som de ser ut nu. :S
Kvällens projekt maybe?
Vill vaxa benen också, men jag är så jävla kinkig och det gör sååå ont. :S
Någon som har något tips på hur man gör det mindre smärtsamt? Och funkar de här färdiga vaxstripsen? Tycker att det blir så kladdigt med vanligt vax... *lyxproblem*


Nej, nu måste jag inta någon slags föda så jag hinner på jobbet i tid.
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Teresa

de färdiga stripsen funkar bara fint tycker jag. fast jag är för lat för sådant, så jag rakar istället. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback