My new look. The panda-look.

Har duschat och smort in mig med body butter, så jag har värsta babyhuden nu. Nice! :)

Dessutom fick jag en väldigt trevlig överraskning när jag tvättade bort sminket. Jag har fucking fått färg! :D
Ja, tydligen så slank några solstrålar under pudret när jag satt ute och läste. Och jag som brukar måsta kämpa hur länge som helst för att inte se ut som ett lik. Inte illa alltså!

Däremot, dagens tips. Sola aldrig med gigantiska pilotbrillor. Du kommer att se ut som en panda då, fast motsatsen till en panda.
That's my new look! ;S

Kommentarer
Postat av: Justjask

Wow Pete, what an amazing new site you have now; great therapy and loads to contemplate. Thanks for building my new art/design site - can not wait to see the end result.

Postat av: Richardmarlen

You will be hearing from me soon. Thanks

2009-01-30 @ 11:52:37
URL: http://richardmarlen.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback