Nej, jag är inte död...

...jag har bara sovit.

Har sovit på tok för lite på sistone. (Ytterligare en sak som bör läggas till på listan...)
Så igår gick jag och la mig 21.30. Haha...när hände det senast? :P

Mitt försök att rädda magen går också åt helvete. Eller ja, gick ju bra till lunch igår. Hälsoyoghurt, bananer och en ostmacka. Inte så illa i alla fall. Men sen bjöd mamma på pizza efter jobbet. *suck*
Det funkar inte. Min mager pallar inte. Den gör så jävla ont.
Om jag inte visste bättre skulle jag nästan tro att jag var gravid och hade börjat få värkar. Men, nu är det inte så... :P


Jobb idag igen. Stängning.
Sen imorrn...shoppingdag! :) (Dock ska jag väl inte shoppa så mycket hade jag tänkt... :/ )
Hade tänkt hinna med biblioteket imorrn också. Vet inte om jag vågar egentligen, för jag tror att jag har lite skulder där... ;S
Jobb lördag och söndag med.
Och på lördag ska jag på dildoparty också. Hehe... ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback