NK-shopping och fix

Urk! Är man inte trött så har man ont.
Någon som vill byta lite magont med mig idag?
Men, ska inte klaga. Verkligen inte.


Får se om det blir att fara till stugan idag igen och hjälpa mami.
Det är inte mer än rätt egentligen. Så mycket som hon gjort i min lägenhet så. Tack mamma!

Och på söndag fyller hon år också. Shit! Vad ska jag köpa? Och när? :S
Något fint måste det bli. Det är hon värd.
Nya örhängen eller något sånt kanske?
Lyxiga cremer från NKs parfymavdelning fick hon i julklapp, så det behöver hon inte. Och hey, jag hinner ändå inte till NK före söndag så. :P
Men, jag älskar att shoppa på NK. Det är så skönt. Man kan vara där inne i flera timmar, så vädret spelar ingen roll. Och det finns ju verkligen allt. Blir man trött kan man alltid slå sig ner på fiket högst upp med ett glas vin(om jag drack vin... :P). Men det kan man faktiskt på CK också. För er som inte visste det. ;P

Jaja, tillbaka till verkligenheten nu.
Alltså. Köpa present till mamma. Köpa och förbereda lite mat till imorrn kväll. Välja outfit. Städa klart. Fixa med lite andra grejer för imorrn.
Ja, det verkar vara det som står på menyn idag.
Mamma ringde just också, och det blir ingen stuga idag. Lika bra det kanske.

Kommentarer
Postat av: xxx

Presentproblem, alltid! Mitt tips: Ge något personligt t ex tryck ett sött linne eller ett berlock halsband. NK har belocker som är hjärtan och så står det t ex ÄLSKAD eller SAKNAD... Jätte söta :D kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback