Nu borde jag verkligen vara trött

Imorse kom mamma hit före jag började jobba för att fortsätta med golvet. (Nu är hallen nere klar! :D) Hjälpte henne lite och stökade på lite allmänt i lägenheten.

Sen jobb då. Köket. Gick ändå över förväntan idag. Men jag luktar bacon. :S

Kom hem vi sju, och då hade min kära mami även varit och hämtat ut golvet till balkongen. Som jag då la... Brorsan kom förbi och var moraliskt stöd, dvs...såg på när jag "slet".
Men fint blev det. Verkligen. :)

Dog i soffan en stund. Zappade mellan Men in trees och Roomservice. Gillade verkligen resultatet av Gynnings lägenhet! Snyggt och lagom lyxigt... *vill ha*
Vem vill inte ha champagnebar?

Efter det Top Model, varvat med bortplockning av vintergrejer i hallen...och knäckebröd i soffan.

Ja, och nu sitter jag här.

Borde var trött. Men det är jag inte.
Dumt! Jag börjar faktiskt åtta imorrn. :/
Sen måste jag till banken också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback