Ny väska...och lite till, + en del snygga män

Så var jag finally hemma igen.
Vi hann med en fika hos farmor också...och en hel del affärer.

Blev så att jag köpte väskan i alla fall.
Den passar ju nu när jag är så gammal... ;S
Nämen, lite söt är den kanske?

image175



Blev även lite nytt till köket, i form av bordstabletter...som blev till dukar.


image176
På köksbordet...

image178
...och på arbetsbänken  


Köpte självklart också
golvet.
Och att köpa golv innebär en del byggvaruhusbesök. Och på byggvaruhus jobbar en del snyggingar. Fördel har man som tjej på sådan ställen också om han behöver hjälp. Hehe... ;)
Såg också en riktig pudding som jag träffat några gången via jobbet när vi körde bil. Lite pinsamt då båda glodde som fan in i den andras bil. Haha... :P
Men det är så jäkla kul med snygga karlar. De kan göra en på så mycket bättre humör. ;D

Kommentarer
Postat av: Little miss A

Oh..snygg väska!
Vilket märke?

2007-04-04 @ 16:03:20
Postat av: L8

Tack.
Den är märkeslös. :P
Nä, men den kommer från ett brittisk ställe som säljer massor med billiga och lite tacky väskor. Helt i min stil! ;D
Dock är min second hand.
http://www.regalcrest.co.uk/index2.html


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback