Nytt balkonggolv

Har varit en hektisk dag idag med.

Beställt golv till balkongen(kommer redan imorrn :D ). Varit en sväng på stan. Köpt present. Varit i Kåge (don't ask...). Hjälpt mamma att packa och flytta grejer från stugan. Köpt golvlister.

Sen somnade jag. :P
Varför gör jag alltid så att jag kör slut på mig själv när jag är ledig? Fast å andra sidan, när skulle jag annars göra det?

Golvet kommer redan imorrn. Blir sånt här "golv som finns på sundeck på finlandsbåten". Då vet ni säkert. ;P
Frågan är bara om jag hinner lägga det efter jobbet. Slutar sju...
Ja, ja...det ordnar sig nog. :)


Nej, nu ska jag ut och fixa med lite annat på balkongen. Fixa insynsskydd och spalje och sånt.
Sen är jag redo att ha grillkväll när helt det passar! :)


image222
Golvet. Fast mitt är mörkare grått.
Och jag har snyggare dammsugare! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback