Peace & Love

Först och främst. Det är något väldigt skumt med tiderna för publiceringen av inläggen. Jag kan ju omöjligt ha publicerat inlägg då jag inte ens varit hemma. Eller?


För det andra. Jag vill till Borlänge!
Eller närmare bestämt
Peace & Love-festivalen där i slutet av juni.
Sååå mycket bra band och artister. Verkligen. :)
Då får jag se Timbuktu och slipper åka till Piteå för att se The Ark. Dessutom spelar Hanoi Rocks, Weeping Willows, Nationalteatern(men utan Totta... :( ), Alice Cooper mfl mfl...
Och bäst av allt, Babyshambles! Om nu Pete bahagar att komma... :S

Hur som helst, helt otroligt att jag åker är det inte.
Mamsen var också peppad. Min mamma är inte som andra mammor... Jag delar de flesta av mina absolut bästa festival- och konsertminnen med henne. :P



image218

Bara fräscha grabbar här! ;P


Kommentarer
Postat av: Jossa

jag vill också till peace & love! :D
Uuuuurbra band ska ju dit å spela!

Postat av: L8

Yes! Verkligen superbra! :)

2007-04-15 @ 22:01:54
URL: http://kamphund.blogg.se/
Postat av: Gunnarjennifer

Very nice site. Will sure visit again.

2010-03-02 @ 15:02:02
URL: http://gunnarjennifer.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback