Shopaholic

Hade tänkt sola ikväll. Men så blev det inte. Blev glass på McDonalds istället.
Till skillnad från solningen så är det ingenting som förbättrar utseendet direkt, men gott var det... :P

Satt dock ute och läste lite på balkongen tidigare idag. Och riktigt sol är ju faktiskt the shit!
Mycket mysigare att sitta med en bok, en mp3 och en kaffe på balkongen, än att ligga i ett hårt solarium och frysa(är jag den enda som fryser i solariet?).
Dessutom ger riktig sol d-vitaminer och man blir pigg. Det är också ett plus!

Läser just nu "En shopaholics bekännelser".
Vad kan jag säga? Ibland tror jag att den handlar om mig... :S Jag köper ju liksom hellre en snygg topp än mat. Och lever med filosofin att "äh, det löser sig...kanske"

Däremot är det skumt. För det känns som att jag läst boken innan, men det har jag inte. Eller? *förvirrad*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback