Sommarkväll

Mina partyplaner gick verkligen bra.
Somnade på soffan direkt när jag kom hem från mamma, och vaknade typ nu.
Duktigt värre! ;S
Men samtidigt är jag i ett enormt behov av sömn. Har sovit på tok för lite på sistone. Så det kanske var lika bra...


Var en del folk på jobbet idag, trots att det var påskafton. Men samtidigt, vad gör man när man firar påsk egentligen?
Träffade en av mina två kusiner också. Trevligt! :)
Speciellt då jag nästan aldrig träffar min släkt i Ske-å. Ironiskt nog träffar jag finnarna mer.

Har smort in mig i mitt nya body butter och ska återigen inta liggande position i soffan, doftandes passionsfrukt och drömmandes om sommarkvällarna. De som varit och de som kommer.


image194  image195

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback