The night. Kvällen.

En lyckad kväll tycker jag.
Först mat med en del av gänget, sedan kom de flesta andra och partade med oss.

Kan sammanfatta kvällen kort så här:
Mat
Skratt
Mängder av alkohol
Snack om allt
Vattenpipa
Mer skratt
Dans
Rökning i mängder
Station 8
Mycket mer dans


Det var ändå inte så mycket folk ute ikväll, för att vara lönehelg. En del bekanta ansikten dock, men mest sånna man helst vill glömma och bara undvika. It's a small town! :P

Sen förstår jag inte hur jag har börjar kunna dricka i princip hur mycket som helst, utan att bli askalas.
Utan att ljuga(och inte för att skryta) så lovar jag att jag säkert drack minst tio shots, en cider, ett glas vin och en hel del drinkar, och jag började inte ens sluddra eller gå vingligt.
Lägg också till en massa vattenpipa och typ en ask cigaretter.
Something is wrong with me!
Eller så håller jag bara på att bli jävligt mycket rock! Haha... ;P

Kul var också Elins kommentar när vi rökte vattenpipa: "Alltså vad har du blandat i tobaken egentligen? Man vet ju aldrig när vi är på A-torp, men jag har börjat bli jävligt yr!"
Haha...tro vad ni vill. :P Men det dracks och röjdes i alla fall som på en riktig A-torpsfest! :D


Ni får inte se några bilder från ikväll, annat än på den beryktade välkomstdrinken, som var mycket uppskattad!
(Jag uppskattar också att jag får fylla på barskåpet en heeel del när vi ska tll Finland. ;P)

image241

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback