Tonight I'm cleanin' out my closet

Nu är äntligen golvet klart. Och jag är så nöjd! :D
Superfint blev det!

Klädkammaren var det sista.
Men nu är det bara ett problem som kvarstår. Alla kläderna och skorna är utplockade och måste tillbaka in igen. Hm...det är en del. :S
Fast egentligen kanske det är bra. Då kan jag passa på att rensa och vika fint istället. Ställa ner vår- och sommarskorna och ställa upp vinterskorna. Sortera väskor efter färg. Och ja, allmänt städa.
Det behövs!


Här är en liten bit av resultatet i alla fall.
Dålig kvalitet på bilden, och en golvlist fattas...men va fan. Bättre än så blir det inte just nu. :P


image225

En del av min klädkammre. Älskar den. Skulle aldrig klara mig med mindre. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback