Uppe och pigg?

Ja, nästan faktiskt. :)
Trots ytterst skum sömn i natt.

Drömde en massa konstiga grejer.
T.ex. att jag skulle få ett syskon till. Haha...tror inte att det händer liksom. :P
Men i alla fall var jag och brorsan jättearga över det, vi ville inte ha nån till. Vi tyckte att det räckte med två.
Och seriöst, om jag skulle ha fått ett till syskon(ja, kanske inte nu...men typ för några år sedan) tror jag att jag hade blivit lite sur. Vi har alltid varit lite bortskämda så...
Tror att jag drömde det för att jag tänkte på mina två kusiner igår. Och att min faster fick barn redan när hon var 16 första gången.
Ja, ja...inga nya syskon på g i alla fall. :P


Nu är det april.
Tiden går så fort.
Men sommaren närmar sig i alla fall.
Det känns mycket bra! :D

Kommentarer
Postat av: Henninggunn

Looks good! Many thanks, Thanks much!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback