Välkomstdrinkar

Igår kväll var testade jag välkomstdrinkar till idag.
Fast jag hann inte så långt, för den första jag testade jag gudomligt god!

Ett helt eget recept faktiskt. ;)
(som inte har fått något riktigt namn än...)

Rasberrylime (får den heta nu då...)

2 delar hallonlikör (Jag använde Chymos)
1 del vanlijvodka (Koskenkorva)
1 del pressad lime

Skaka med is och fyll sedan upp med lemon/lime dricka.
Glaset garneras med en limeklyfta och några frysta hallon i botten.


Skulle vilja säga att den är perfekt som fördrink, då den varken är för söt eller sur. Dessutom är den inte så stark. För vem vill börja med en jättestark drink?

Men, vi får se vad den får för betyg av gästerna ikväll. ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback