Varför vill de inte Fuck Forever?

Måste bara tillägga en sak.
Varför lyssnar alla människor på så dålig musik när de festar, och varför spelar de bara usel tecno på uteställerna?

Jag föreslog faktiskt att vi skulle lyssna på min
Babyshambles-platta. Men vad fick jag för svar? "NEEEJ! Spela "En sång om ingenting igen istället!"

"En sång om ingenting"
, det är ju precis som det låter. En sång om ingenting alls.
Och Pete passar perfekt till vattenpipa tycker jag.
Nej, inte ens min älskade Timbuk dög. :/

Lite gladare blev jag när det kom lite hip-hop i alla fall. Det kan ju faktiskt funka.
Men i övrigt så dansade jag faktiskt ovanligt mycket. Nästan två timmar skulle jag tro. I vanliga fall brukar det vara kanske en kvart, och sedan är det barhäng och spaning för hela slanten som gäller!


Imorrn, eller egentligen idag fyller faktiskt mami år.
Grattis mamma!

Kommentarer
Postat av: Techcooking

Home Page I am really excited! Very useful. It very impressive. :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback