Väskor

Idag ser det lite bättre ut när jag kikar ut genom fönstret i alla fall. Blå himmel, sol...men fortfarande lite blåsigt.
Hoppas på mer värme också!


Om inte alltför länge ska jag bege mig ut och checka läget på stan lite. Inte shoppa, men i alla fall kolla om det har kommit in något snyggt någonstans. Har ju fan inte hunnit gå på stan på flera dagar! ;P

Skulle inte tacka nej till en snygg väska, kanske vintage? Känns inte så hett med svart väska nu när det närmar sig maj. :/
Har ju i och för sig min underbara
Pertti Palmroth i ljust skinn som jag fyndade i Tampere ifjol sommar. Den är lagom stor och lite lagom sliten. Så där snyggt sliten som bara en väska i skinn kan bli.
Har även en helt oanvänd som jag också köpte i Tampere fjol, fast på Stockmann. En tygväska i blått och vitt. Snygg, men kanske inte så användbar till allt.

Ja, ja...jag erkänner väl. Jag har kanske väskor så det räcker(och blir över...)
Det är samma sak som med mina skor. Jag skulle aldrig ens våga räkna... ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback