Veckans(eller förra egentligen...) man

En relativt nybliven kärlek.
Det är veckans man för mig.

Jag älskar män med "bra hår". Det vet de som känner mig. Håret är bland det viktigaste, utseendemässigt.
Gillar oftast mörkt hår mest. Tjockt mörkt hår, gärna med lite självfall.
Det har veckans man.

Han klär sig dessutom riktigt snyggt. En egen och personlig stil. Han har till och med blivit utsedd till årets bäst klädde man, om jag inte minns helt fel.

Han är också en fantastisk musiker och låtskrivare.
Hans röst är den mest underbara jag hört på mycket länge. Det var nog den som verkligen fick mig på fall. Den lite raspiga, ärliga och sexiga rösten.


Veckans man är...
Anders Wedin aka Moneybrother!

image230

Kommentarer
Postat av: Josh Holloway

Very nice site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback