40-årskalas och fyllefest

Dags att sova nu tror jag.

Jobb imorrn, och efter det 40-årskalas. Min halvkusin fyller nämligen 40. Vi träffas typ aldrig, men jämna födelsedagar bör man kanske ändå uppvakta?
Fast ärligt, jag tycker oftast bara att det är lite obekvämt och småjobbigt att träffa den där sidan av släkten. Ni vet, man känner dem inte så väl och måste typ spela med bara.
Men, men...jag har bara två kusiner, så lite kan man väl offra sig. :P

Ska försöka hinna med att kika på en lampa på lunchen också. Hoppas att den finns kvar... *håller en tumme*


Vet ni vad? Jag är grymt festsugen.
Vill verkligen gå ut i helgen.
Jobbar fredag, men sen är jag ju ledig.
Perfekt partyhelg med andra ord!
Hoppas bara att nån annan är lika på...och att jag inte hinner ändra mig. :P

Kommentarer
Postat av: Johnfrida

Great Site. Useful info. I will surely check back soon.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback