Allt handlar om de f*ttiga sakerna

Så här är det. Det är inte normalt att vara uppe före tio på morgonen, när man inte gick i säng förän fem på natten.
Men, sån är jag...ibland.
Vill inte förstöra mina lediga dagar på att sova ju. :P


Hade en trevlig kväll/natt i alla fall.
Cigaretterna är slut, min kyl är full med nybakade cupcakes och jag är smått hes efter allt snack och alla skratt.

Tänk att man kan ha så trevligt med sitt ex! Och utan att det känns konstigt. :)
Eller jo, lite konstigt kanske...jag tänker mest på vad toyboy skulle tro. Inte för att det är något mellan mig och han, men han är så söt att jag inte vill göra honom ledsen på nåt sätt. :P


Okej, måste säga två rent utsagt fittiga saker också.

För det första så missade jag ju matchen i Umeå igår, pga att jag jobbade kväll(som alla andra fredagar...suck). Och jag hade egentligen alla chanser i världen att åka dit. Fitta!

Inte nog med det, sen glömde jag totalt bort att det var Betnér på MTV igår kväll. Hade t.o.m. planerat att jag skulle se det, då det inte blev något Umeå. Fitta igen!


Så nu måste jag ut och tröstshoppa. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback