Att klättra i träd i vuxen ålder är normalt?

Jag tror aldrig att jag klättrade i träd som liten. Har inget minne av det i alla fall.
Jag var för feg, och visste dessutom hur klantig jag var. Det vet jag än idag.
Finns nog ingen som lyckas göra sig illa på mer konstiga sätt än jag. Härom dagen lyckades jag t.ex. slå mig själv i ansiktet med knytnäven. Fråga inte ens hur...

Men hur som helst, på Trädgårdsföreningen i Götet så finns det ett klätterträd. Det enda trädet i hela parken som man får klättra i. Det står det t.o.m. en skylt om.
Jag beslöt mig för att nu var det dags, min trädklättraroskuld skulle tas.
Och vet ni det mest konstiga?
Jag gjorde mig inte illa alls. :)


Här är det berömda trädet. Ett vackert träd.

image491

Som ni kanske ser på bilden så är det varken högt eller svåklättrat. Ett bra första träd alltså. ;P


Idag tänker jag verkligen inte klättra alls.
Jag har fått nackspärren från helvetet.
Vet att det var för de där jävla skyltarna jag sorterade halva dagen igår.
Så idag kombinerar jag nackspärren från helvetet med dopingdagen från himlen. Det var i alla fall mammas tips. Eller "ta en sup" sa hon. Dessvärre hade jag redan proppat i mig citodon då...

Men jobba måste man ändå. För det finns ingen som kan jobba istället, och vi är redan en man kort idag.
Nice.

Kommentarer
Postat av: Dragon Games

Hope you enjoyed your visit.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback