Back to the roots(bokstavligt talat)

Igår gjorde jag någonting väldigt ovanligt för att vara jag. Jag var ute och plockade blåbär, I SKOGEN!
Hur ofta besöker jag skogen egentligen? Aldrig...

Men det var rätt så mysigt ändå, om man bortser från alla äckliga kryp. Skogen låg brevid havet och efter bärplockningen så fikade vi hos några bekanta till min mamma och mormor som har sommarhus där.
Dessutom hann jag bränna ena axeln, trots att jag bara var i skuggan. Även ansiktet fick lite färg. :)


Vet ni vad jag mer gjorde igår?
 Jo, jag blev brunett.
Så egentligen bode jag kanske byta namn på bloggen. Eller kanske inte, för nu ska jag se om det verkligen var roligare att vara blondin. :P
Jag var så enormt less på att färga utväxten jämt, och att färgen aldrig blev som jag ville. Dessutom sliter blondering enormt mycket på håret.
Nu hoppas jag att det räcker med toning för att få håret fräscht, för färgen jag har nu är väldigt lik min naturliga färg...tror jag. :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback