Bad-premiär och road-trip

Idag har jag tatt årets första dopp.
Sent, jag vet. Men det har ju knappt varit någon sommar så. :/
Var inte så hemskt kallt i vattnet ändå. Värre var det att stiga upp sen. Hade blivit lite kyligt i luften mot kvällsidan. Hurv!

Trots att det var så kallt efter badet var vi ändå tvugna att åka och köpa glass, för att det liksom hör till. ;P
Och glass är alltid gott. Hur kallt det än är. Så det så!

Hemma igen fixade jag varma mackor med salami och fetaost. Mysigt att krypa ner i soffan under en filt och med något gott att äta när man är så där småfrusen och hungrig som man brukar vara efter bad. :)

Ja, sen hamnade jag här.


Bäst att sova snart. Imorrn blir det en mini-road trip norrut, till Luleå och Piteå närmare bestämt. Lite shopping förhoppningsvis. :)
Ska till Umeå snart också hade jag tänkt. Nu när jag går ner i arbetstid lite så hinner jag ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback