Blodröda naglar och mörkt hår

Jag gillar mitt mörka hår mer och mer. Först var det en chock och jag ångrade verkligen att jag frägade bort mitt blonda svall. Det tog ju ändå nästan ett år att få det riktigt perfekt så. Eller riktigt perfekt blev det ju aldrig. Jag blir aldrig nöjd.

Nu känns det bara bra. Jag är ju brunett egentligen. Får dessutom bara mörkare hår med "åldern", så det blonda var egentligen dömt att misslyckas.

Och med rödlackerade naglar känns mörkt damn hot! Hetare än med blont. Hur det nu kan vara så.

Längtar verkligen tills jag ska till frissan. Få svallet lite uppfräschat, klippa fram lite lockar och få bort det värsta svintot.

Kommentarer
Postat av: Cookielive

I really enjoyed my visit. A great site

2008-02-07 @ 10:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback