Christian Lacroix

Christian Lacroix gör som bekant ett samarbete med La Redoute.

Det är inte främst kläderna eller accessoarerna jag gillar, utan interiörbiten. Dessvärre
saluförs inte allt i Sverige, t.ex. älskar jag stolen. Gammalt möter nytt, helt min stil!

Men jag älskar verkligen handdukarna och sänglinnet. Skulle passa helt underbart i mitt badrum och sovrum.
Och jag som har letat efter det perfekta bäddsettet ett tag nu... *dregglar*
Jag menar, örngottet med ett C på. Kan det passa bättre?

image494image495

image493 


Svulstigt och vulgärt enligt en del.
Supersnyggt enligt mig!
(Men jag är ju lite svulstig och vulgär också... ;P)

Kommentarer
Postat av: Jackzainab

Had to leave my mark, Nice site! Rugzar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback