Den perfekta skinnjackan (och en annan god bit på jackhimlen)

Gillar den här jackan från Ellos.

Riktigt nice!

image508



Men jag har fortfarande ett stort problem. Vart hittar jag den perfekta skinnjackan?

Helst ska den vara svart eller riktigt mörkt mörkbrun. Gillar inte biker-modellerna som är inne nu, men inte heller de som ser ut som skinnkavajer. *ryser* Utan vill hellre ha en enklare modell(men gärna med snygga detaljer) med mudd nertill och som krage. Lite samma modell som Ellos-jackan, fast kanske med någon ficka också.

Hittade
den härMango i Göteborg. Det är den mest perfekta hittils, men som jag dessvärre aldrig ens testade. :/ Hade lite tidsbrist just då...
Såg en på Vila igår. Men den testade jag inte heller, för kvaliteén verkade vara riktigt usel. Hårt och otrevligt skinn. Sånt gillas inte!

Så har någon något tips, hör gärna av er!
Priset är inte det mest väsentliga.


Kommentarer
Postat av: teresa

har du sett den vi har på H&M nu? finns i brunt och svart på Divided. tycker den är rätt schysst. 498. sen tror jag att det finns någon liknande på dam i mer äkta läder för 998 eller så. ingen av dessa har mudd som krage, men mudd nere och vid ärmsluten. och den ser rätt schysst ut om man ställer upp kragen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback