En annorlunda cocktail

Det här har förmodligen varit den värsta arbetsdagen någonsin.
Hade som sagt en jävla nackspärr redan när jag cyklade iväg. Det blev inte bättre under dagen om vi säger så. I slutet av dagen kunde jag inte ens böja mig ner för att ta fram påsar under disken, och när jag hade varit på toa kunde jag nästan inte dra upp brallorna. Illa kallas det...
Jag gick runt och kände mig som en mycket påverkad Ozzy Osbourne i princip hela dagen, med släpande fötter, flackade blick och konstiga spasmer av smärta. Bra reklam för butiken, verkligen. :P
Har nog aldrig tagit så många pauser(eller smärtstillande) under en arbetsdag tidigare.

Klarade inte ens av att cykla hem, så pappa hämtade mig när jag slutat. Vi åkte förbi Ewa som gjorde årets bästa cocktail åt mig. En coctail med smärtstillande och anti-inflammatoriska piller. Tog den, smorde in mig med nåt skumt linement och la mig raklång i soffan ett tag.

Nu är det lite bättre. Har åtminstone inga konstiga smärt-spasmer, även fast nacken fortfarande inte går att röra.

Tror däremot inte att jag ska jobba imorrn. Då får de fan klara sig utan mig, trots att det är jag som är chef just nu.
Arbetsmoral, oh yes!

Kommentarer
Postat av: Aeonlux

Hi, I just wanted to say that I really like your site!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback